Slider

Nyári hangulat

augusztus 20, 2012

Megosztom Veletek legújabb digiscrap oldalaim amiket az elmúlt két hónapban készítettem. Célom, hogy egy szép fotókönyvet készítsek belőlük, ami kedves emlék lesz nekünk és szuper ajándék a nagyszülőknek. Erről jut eszembe itt az ideje, hogy alkossak valamit mamás-papás képekkel is....

Ezek az oldalak mind digiscrap tervezők ingyenesen megosztott kisebb-nagyobb készleteiből (freebie) készültek. De biztosan nem fogom tudni megállni, hogy kedvenc tervezőm (Dido) csodálatos készleteiből ne vásároljak. Érdekes, hogy számtalan külföldi tervező munkáit megismertem, de a kedvencem egy magyar hölgy, családanya. Elkápráztat az egyedisége. Készletei és oldalai légiesen könnyedek, "egyszerűek", letisztultak.... hát igen....sokat kell még tanulnom....

Pankáról és unokabátyjáról Bencéről screppeltem egy oldalt, anno és most, 2006-ban Panka keresztelőjekor és most 2012 júliusában. Time flies!

 Itt Dido egy csodaszép freebie-jét használtam. Megpróbáltam megkeresni, hogy idelinkelhessem Nektek, de már nem található.


Ezt a kedves oldalt a Sweet Lilac Studio csodaszép freebie-jéből készítettem. Íme a letöltéshez a link, hátha Titeket is inspirál: Cottage Blues
 


A hőlégballon ötlet sajnos nem az enyém, de annyira tetszett, hogy megcsináltam az én verzióm.

2 megjegyzés:

  1. Remek oldalakat készítettél.A hőlégballonos ötlet tényleg elképesztően látványos.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megnézted őket, és igazán örülök, hogy tetszenek.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér