Slider

Oscraps kihívások

szeptember 14, 2012

Regisztráltam az Oscraps oldalán, mert ki szerettem volna próbálni magam egy kihívásban. Kihívásokban természetesen csak olyan tervezők készleteivel lehet dolgozni akik a portálon keresztül értékesítenek.
Dido - a kedvencem is Oscraps tervező, így keveredtem én is ide.
Minden hónapban 6 Challenge -ben lehet részt venni. Minimum 4 - et el kell készíteni, és akkor megnyerheted az $5-os kupont, amit az Oscraps boltban lehet elkölteni.

Az első kihívásban "COPYCAT" egy template-et kellett felöltöztetni kedvünk szerint.


Ezt az oldalt készítettem:

Dido: FlowerShower notion set

A második kihívásban bemutatnak egy tutorialt egy kreatív technikáról. Ezt alkalmazva kell az oldalnak elkészülne. Most két fotó "összeolvasztását" tanultam meg.

Ezt készítettem vele, a téma ugyanaz, Pankám a trambulinban:

Dido: LoveSong
A következő kihívás lényege a szöveg. A téma bármi lehet, ami újdonság, új kaland az életünkben, de minimum 3 mondat szöveg szükséges.

Az oldalam:

DiDo - ArtPlayPaletteEncapsulate
Hátravan még egy a négyből. Ha megvan, azt is megmutatom :)
 ......
Időközben kész van a negyedik oldal is.
A challenge 4. - Web-inspiration - egy képet kapunk és ennek egy részletét megragadva készítsünk egy layout-ot. Kit mit ragad meg... színek, hangulat, téma, elrendezés, fotó ...stb.


Nekem a kék színről és vízről a babaúszás jutott eszembe (aktuális), és egy szuper kép kék vízzel, ami Vincéről készült a víz alatt. Így néz ki az oldalam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér