Slider

Nadrág stoppolás kreatívan

május 15, 2016




Panka lányom egyik nap hazafelé a suliból elesett és kiszakadt az új nadrágja. Jól felhorzsolta a térdét is szegény, de az magától begyógyul, a naci viszont ott lyukaskodott nekem egy hét múlva is. Vadiúj darab és kényelmes, ezért úgy gondoltam ki kell találnom valamit, hogy hordani lehessen. Ötleteket kerestem a Pinteresten, és inspirálódva belőlük végül egy sajáttal álltam elő.

Először is a szakadást egy kicsit megnagyobbítottam, vagyis vágtam a szélekből, hogy jobban látszódjon az anyag amivel kibélelem..



Voltak ilyen-olyan anyagmaradékaim, de Panna természetesen ezt a kis pöttyöset választotta. Jó választás volt, mert kicsit vastagabb, merevebb anyag (talán karton?) így volt tartása. Egy jóval nagyobb négyzetet vágtam ki ls ilyen vasalható ragasztószalaggal rögzítettem a farmer belsejéhez.  Persze a szakadás felületét kihagytam.



Ez persze hosszú távon nem elég, mert a sok mosás előbb - utóbb kikezdi a ragasztót, így hozzá is kell valahogy varrni. Ezért kitaláltam, hogy feldíszítem hímzéssel és egyben ez fogja véglegesen rögzíteni, a pöttyös toldást. Hímzőfonállal dolgoztam és fokozatosan alakult a díszítés. Volt, hogy előrajzoltam olyan filccel, ami idővel (elég gyorsan, úgyhogy sietnem kellett) eltűnik.


Imádom a pitypang mintát, így ezt nem hagyhattam ki :) 
Ez lett a végeredmény!!










Update:  Jól sikerült a stoppolás, mert a mai napig tart és mutatós, immár fél éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér