Slider

Ragyogj minialbum

november 05, 2016

Előző bejegyzésemben írtam nektek a Scrapfellow scrapbook táboráról, de nem mutattam meg, hogy mit alkottunk azon a hétvégén.
Egy minialbumot készített mindenki, ami a RAGYOGÁS  téma köré épült. Ezt mindenki úgy értelmezte ahogy jólesett neki: fény, szeretet, boldogság, tisztaság ... ugye sok minden ragyoghat, vagy szeretnénk, hogy ragyogjon.

Én olyan boldogság pillanatokat foglaltam az albumomba, amik a fényt, a boldogságot adják a mindennapjaimban (és persze volt róla fotóm ;)  Szerintem még bővíteni fogom az albumot, mert olyan jó volt összeszedni a boldogság pillanatokat és még olyan sokat meg tudnék örökíteni (utazás, munka, barátok, nagycsalád,  stb)


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér