Slider

Őszi emlékek - scrapbook oldalak

december 04, 2016





Már mindenki December Daily lázban ég. Ennek keretében készítenek egy scrapbook albumot, amiben megörökítik az ünnepi készülődés fontos pillanatait. Albumba kerülnek egy szép hónap eseményei egy család életében. Minden ami nekik fontos, amit meg akarnak örökíteni, legyen az akár csak egy jól sikerült süti vagy levél a Jézuskának, vagy közös alkotás. 

Én nem álltam neki ... nem csináltam még ilyen nagy volumenű albumot, bár nem ez a visszatartó erő. 
Alig van téli-ünnepi-karácsonyos cuccom, be végül is magam is készíthetek bármit... 
Már javában benn vagyunk a decemberben .. de még bepótolható, még belevághatok ....
Mialatt írogatom ezt a bejegyzést kedvem is kerekedett hozzá. Csak az idő hiányzik, mint mindenkinek ... na meglátjuk :) 

Addig is mutatok két őszi oldalt, amit most készítettem. Szeretem mindkettőt. Az első Vincéről szól. Őszi a fotó és a díszítés is, de a témája nem pont az őszről szól, de most ez foglalkoztat Vele kapcsolatban a legjobban. Ő egy visszahúzódó kisfiú, nem harsány, kicsit félénk ami azt jelenti, hogy nem veti magát bele az új dolgokba, hanem idő kell míg elfogadja. Nemsokára iskolás korú lesz, így sokat gondolkodunk rajta, hogy nem lenne-e jó neki ha még egy évet az oviban maradhatna. Nagy dilemma ez, mert amúgy nagyon okos, fejben számol és majdnem minden betűt magabiztosan felismer, nagyon szeret feladatokat megoldani, tud koncentráltan figyelni és ezt hosszasan. "Régen olyan határozott volt és magabiztos, bízok benne, hogy alakul még és visszaszerez "régi" önbizalmából és el tudja fogadni, ha egyszer-egyszer valamit nem tud tökéletesen megoldani :) Erről a dilemmáról szól ez az oldal.


Sok kis levélkére volt szükségem, így bélyegeztem magamnak néhányat magára az alapkartonra. Aztán fogtam maradék kartonokat amire szintén bélyegeztem, kicsit kifestettem Gelatos-sal, majd kivágtam. Vastag kétoldalú ragasztóval ragasztottam fel őket, mert szeretem a 3D hatást. A Scrapfellow "Varázslat" digitális készletét felhasználva pausz papírra nyomtattam a feliratokat és így használtam őket.







A másodikon Panka szerepel. 
Olyan nehéz anyának lenni!! Folyton morog az ember, elégedetlenkedik ilyen - olyan problémák miatt, máskor meg rádöbbensz, hogy annál nagyobb szerencse nem is érhetett, hogy azok a gyerekeid, akik és hálát adsz a sorsnak, hogy téged választottak anyukájuknak!

Olyan sok kedves őszi fotóm van idén, alig győzöm oldalba foglalni őket! De sebaj, nagyon élvezem :D Egyik sétánk során gyűjtöttük ezeket a leveleket, és mivel már régóta tetszett ez a technika, fehér lakkfilccel rajzolgattam rájuk. Kétoldalú ragasztóval felragasztottam, majd varrógéppel körbevarrtam őket. A díszítés nagyon minimál, mert a rajzolt levelek önmagukban megteremtik a hangulatot. A papírok és chipik szintén a Scrapfellow-tól vannak!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér