Slider

Textil virágok, karácsonyi koszorúhoz

december 12, 2016

google-site-verification: google222dbeef67c2dc7e.html



Anyukám névnapjára készítettem egy karácsonyi koszorút. Onnan jött az ötlet, hogy találtam egy szép alapot a Lidl-ben leárazva :) Kék-fehér színben gondolkodtam, el akartam szakadni a megszokott piros-zöldtől. Volt még maradék polár anyagom, amiből virágok lettek. Egy ideje pakolgattam ezeket a szép kis apró tobozokat, Isti gyűjtötte a gyerekekkel, még két éve, most végre felhasználtam. Kicsit megfestettem a "szirmait" fehér akrillal. Azt a kis táblácskát a KIK-ben lőttem, ugyanúgy, mint a fa csillagokat és szívecskéket, azonnal tudtam, hogy meglesz a helyük. A kis táblára fehér tintával bélyegeztem az üzenetet.
Ilyen lett.





Ez pedig anyukám utánozhatatlan fekete erdő tortája hmmmm...





A koszorú sikerén felbuzdulva, eszbe jutott, hogy pár éve vettem szalma koszorú alapot. Megkerestem a pincében. Nagyon tetszenek az olyan koszorúk, amik mintha pulcsiba lennének öltöztetve, így arra gondoltam, hogy horgolok az én csúnyácska alapomnak egy fehér pulcsit. Erre pedig szintén polár anyagból készítettem virágokat.






Készítettem erről egy videót is.
Íme, remélem tetszik, itt már kicsit feldíszítettem az asztalt, is, hogy szebben mutasson a videón ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér