Slider

Hóangyal - scrapbook layout - videóval!!

január 30, 2017




Eljött ez a pillanat is! Régóta szerettem volna videót készíteni arról, hogyan készítek el egy scrapbook oldalt. Most megvalósítottam végre. Idén Karácsony előtt már kipróbáltam magam a videó készítésben és lefilmeztem ahogy kreatív csomagolásokat készítek vagy karácsonyi koszorút gömbökből. 
Egy oldal elkészítése nálam gyakran hosszadalmas. Legtöbbször nem úgy készül, hogy nekiülök, és egy szuszra megvan egy-két óra alatt, (bár erre is van példa). Van, hogy ottmarad az asztalon és rápillantok amikor arra járok, van,  hogy csak a hátteret készítem el és csak pár nap múlva van időm tovább dolgozni rajta. De végül is ez nem akadály, ezeket a részeket egy videóvá lehet fűzni és a végeredmény egy folyamat videó, ami esetleg kapaszkodót nyújthat egy kezdő scrapbookos számára.  
Sok külföldi és néhány magyar alkotó is készít process videókat, vagy akár oktató videókat ebben a témában és én is rengeteget tanultam belőlük. Bízom benne, hogy lesz akit az én videóm inspirál majd! 
Fogadjátok szeretettel!

A felhasznált papírok és elemek a Scrapfellow csodás termékei! Innen szerezhetitek be őket!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér