Slider

Scrapfellow csapattagság és bemutatkozó oldalam

január 24, 2017

Nagy öröm ért a napokban! Bíró Ági a Scrapfellow tulajdonosa és designere felkért, hogy ezentúl, mint a Scrapfellow kreatív csapattagja alkossak, inspiráljam a Kit Klub tagokat. Egy nagy megtiszteltetés és öröm, hogy tetszik amit alkotok és értékes a munkám. 

Tudjátok, már két éve tagja vagyok a Scrapfellow Kit Kubnak. A Scrapfellow egy magyar vállalkozás ami scrapbookosoknak tervez és állít elő szebbnél szebb termékeket, amikkel csodás oldalalkat, albumokat, vásznakat, képeslapokat, faliképeket, stb. készíthetünk kreatív technikákkal. Ha előfizető leszel és belépsz a klubba, akkor minden hónapban csenget a postás egy csodaszép készlettel, amivel kiélheted kreatív vágyaid. A papírok, elemek passzolnak egymáshoz, illeszkedik a téma és a design. 

Kreatív csapattag lettem (CT), ami annyit jelent, hogy segítem Ági munkáját és alkotásaimmal inspirációt igyekszem nyújtani a Kit Kub tagjainak. 

Íme amit Bíró Ági a cég tulajdonosa és designere ír a klubról:

Én azért scrapbookozom, mert szeretném az életem történeteit elraktározni. Szeretném ha a gondolataim, az érzéseim valamilyen formában megmaradnának a jövő generációinak. A gyerekeimnek könnyű legyen visszaidézni a gyerekkorukat, és nekem is könnyű legyen nekik mesélni róla. A scrapbook ezeknek a vágyaknak ad szép “otthont”, mindezt úgy, hogy amit alkotunk, abban nem csak a tények, adatok szerepelnek, mint egy PhotoLog-ban vagy egy naplóban, hanem maga az alkotó lénye, pillanatnyi hangulata is megjelenik.
A Scrapbook Kit Klubbal szeretnék neked komplexen segítséget adni a történetközpontú alkotáshoz, mert nem csak a fotó számít, hanem a mögötte megbújó történet is. A saját életem megörökítésén keresztül tudom megmutatni neked ennek a szép és tartalmas hobbinak a rejtett titkait. Azt kívánom, hogy legyél te is életed művésze, családod emlékeinek aktív megőrzője.
Várlak szeretettel a Klubban!

Ezzel az oldallal készültem, mint CT tag, a januári SZABAD kitből.




Ez az első oldalam, mint kreatív csapattag! 

A készlet hűvös pasztell színei téli hangulatot teremtenek így egy nemrég készült fotót foglaltam oldalba. Idén végre befagyott a Balaton!!! Mi Hévízen lakunk így sok időt töltünk kedvenc helyünkön, most épp koriztunk és hócsatáztunk, egy napsütéses délutánon.


Az oldal hátterére egy hópihét hímeztem, és néhány gyönggyel is díszítettem a hímzést. A weben találtam egy szép hópihét, amit felnagyítottam, kinyomtattam és mint sablont használtam a lyukak elkészítéséhez. Kilyuggattam a karton előre, mert így sokkal könnyebb a hímzés. Babra munka, de megéri, nem? Úgy lyukasztgattam, hogy papítörlőt több rétegben összehajtogattam és a papír alá helyeztem, ott ahol épp lyukasztottam, így könnyen átütötte a vastag tű a kartont. 
Amikor ez megvolt először felvarrtam a hosszúkás és az átlátszó gyöngyöket. Ezt fehér cérnával és gyöngyvarrótűvel (nagyon vékony, hogy át tudjon bújni a gyöngyön) lehetséges. A hópihét magát pedig fehér hímzőfonállal hímeztem végig. 






A fotó alatt rétegeztem és vastag kétoldalú ragasztóval is kiemeltem a síkból. A virágokat a Szabad Kitklub "Enough" papírjából vágtam ki. Ezek közül is kiemeltem néhányat a síkból.  Használtam még hópihés csipiket, amiket ezüst akrilfestékkel lefestettem és fehér tollakat is. 


A címet PS-ben készítettem, kartonra nyomtattam és kisollóval kivágtam :)
  



Végül kicsit varrógéppel varrtam a széleken, mert az nagyon tetszik :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér