Slider

Scrapfellow - pecsételj kihívás

január 14, 2017



Újabb kihívásra alkottam. Idén a Scrapfellow-nál a havi kihívásokat az alkotók maguk találják ki és safétabot szerűen adják át egymásnak. Aki nyert, az találja ki a következő havi kihívást. Ági felajánlott egy 5000 Ft-os levásárolható kupont a győztesnek. A győztest pedig sorsolással választják ki a pályázók között. 
Januárban Lily   volt soron. 
A kihívása: Készítsetek olyan oldalt, albumot, naptár elválasztót, bármit, amin hangsúlyos szerepet kap a Scrapfellow kitekben található bélyegzők felhasználása.
Az inspirációs odalam képeit itt találjátok:
https://scrapfellow.com/galeria/tagi/2130/projekt/1108
A pályázatra készült művek képeit szokás szerint a tagi galériába, a Pecsételj! kihívásba töltsétek fel legkésőbb 2017. február 14. éjfélig.
A nyeremény 5.000 Ft-os vásárlási kupon ami a Scrapfellow webáruházban használható fel.
A sorsolás automatikus lesz, a SF honlap motorja végzi el, véletlenszerűen sorsol a Pecsételj! kihívás nevezői között.

Itt pedig az én alkotásom.



Mintás papírt pecsételtem magamnak Bíró Ági (Scrapfellow) "vászon" és "négyzetrácsos" akrilpecsétjeivel, majd rétegeztem őket a karton felső harmadában és alul. Pöttyös és chevron mintás washi tape-et is használtam. A pillangó pecsétem már nem tudom honnan való, régi, meg is kínlódtam vele :) Néhányat kivágtam és díszítő elemként használtam. 
A fotó alatt mintás és pecsételt papírokat rétegeztem. Ági "DIY füzetcímke" akrilpecsétjével készítettem a fekete és piros címkéket.  A végén még varrtam is egy kicsit az oldalon.
Egy cuki fotót örökítettem meg oldalban még 2012-ből. Az első utazásunk volt miután Vince megszületett és olyan jó volt elszakadni otthonról. Három nap Siófokon. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér