Slider

Jó együtt - Scrapbook layout + process video

április 28, 2017




Ezt a hátteret jó egy hónapja készítettem. Jött ez az ötlet a hímzett dombokkal és meg is valósítottam, és biztos ami biztos fel vettem videóra a folyamatot. Aztán ült a díszes papír a polcon és várta a sorsát. Először arra gondoltam, hogy "álom" oldal lesz belőle, hisz milyen jól el lehet képzelni erre a háttérre egy kisfiú vagy kislány álmait, de aztán Scrapfellow Ági álomfogói győztek és azokon álmodnak a gyerekeim 😍

Aztán ahogy a fotóimat böngésztem szembe jött velem az a fotó és már tudtam, hogy megtalálta párját a dombos hátterem!

Szívesen időzünk Édesapám szőlőjében az egregyi dombokon. A gyerekek imádnak csipegetni, szép a táj, jó a levegő és idilli a hangulat. Remélem emlékeznek majd ezere a szép órákra, amikor olyan jó együtt!

Fogadjátok szeretettel a VIDEÓt is:






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér