Slider

Campfellow 2107

november 12, 2017

Mi is az a Campfellow?

A Scrapfellow (scrapbook kincseket gyártó magyar cég) éves rendezvénye, scrap tábora. Idén Mezőtúron, a Hercegasszony birtokon került megrendezésre. Csodás helyszín, gyönyörű természetközeli, a közelmúltban stílusosan felújított kastély.
Nézzétek:







Csodás, nem? Kicsit aggódtam a távolság miatt, mert Hévíztől elég messze Mezőtúr, de lett két kedves útitársam, akikkel élmény volt utazni. Kata és Hajnal fantasztikus emberek, olyan különbözőek vagyunk mi hárman, és mégis annyi minden közös bennük, nem volt elég az 5 óra oda és 5 óra vissza, hogy mindent meg tudjunk egymással beszélni.


Mezőtúrra Kecskemét felé mentünk, és valahogy, amikor az útvonalat terveztem, kimaradt, hogy bizony kompoznunk is kell, át a Kőrösön. Ez a meglepi vidám perceket okozott, amit selfi hűen visszaad.

Az alkotóterem is ideális volt, bár nem volt nagy, pont elfértünk és jókat tudtunk beszélgetni is. Annyira kedves, nyitott, lelkes társaság gyűlt össze! Nagyon örülök, hogy sokukkal személyesen is megismerkedhettem. Volt akit már virtuálisan "ismertem" vagy az alkotásairól felismertem. De sok új ismerősöm is lett, ami csodás, mert minden kedves ember gazdagítja az életünket! Én úgy gondolom, hogy ha nyitottan közeledünk egymáshoz, az rengeteg pluszt ad az életünkhöz!






Szuper volt az első este, amikor minimum két layout-ot készítettek el a résztvevők. Az első egy hosszú pillanatról szólt, aminek az volt lényege, hogy a szöveg, a sztori uralkodjon az oldalon, és azt egészíti ki a fotó és a díszítés.  Írtunk egy hosszú sztorit az egyik fotónkhoz, majd az egyszerű oldal erre a sztorira épült. Nem a design volt a kiinduló alap, hanem a sztori. Valahol itt van az emlékmegőrzés lényege!

Készítettem egy oldalt előre, inspirációnak.





A második oldalhoz (rövid pillanat) csak rövidebb szöveget írtunk. Itt a pillanat megörökítése volt a fontos, nem a kapcsolódó történet. Talán nincs is sztori a fotóhoz, de a kép már maga hordozza az számunkra fontos érzelmi többletet. Ezen a workshopon Sztarenki Szilvi a rétegezésről beszélt, példákat mutatott, szuper volt!

Két oldallal készültem, még a tábor előtt.

















Ott helyben készítettem egy oldalt, de még le se fotóztam, később mindenképp megmutatom!

Persze volt aki nem állt meg két layout-nál, hanem sorozatban alkotta a szebbnél -szebb oldalakat! Kovács Anita (Ányi) nemcsak az év alkotója lett, hanem a Campfellow-é is 😃!
Sokan hajnalig alkottak!!



Másnap Bíró Ági megtanította nekünk a tűnemezelés fortélyait. Ezt is nagyon élveztem :)








Tanultunk Szilvitől fotós és szerkesztés praktikákat, ez különösen hasznos volt azoknak akiknek nincs gyakorlatuk abban, hogyan fotózzanak be és szerkesszenek szépre egy elkészült oldalt vagy albumot.

És akkor még nem írtam a gasztro élményekről, amire nem is számítottam, szóval élmény volt a tábor minden szinten!

Az általam tartott workshopokról következő blogposztomban írok.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér