Slider

Friss oldalam + process videó

november 27, 2017



Október végén nekiálltunk a lakásunk átalakításának. Erről még írni fogok, megmutatom a végeredményt is, de még nem készültünk el teljesen. Szóval van tennivaló még bőven, bár már a kosz és por nagy részétől megszabadultam. Ma délelőtt, nem bírtam magammal és befejeztem azt az oldalt, amit tegnap késő este elkezdtem. 
Nagyon szeretem Wilna Furstenberg munkáit. Az ő egyik oldalán láttam, azt az ötletet, hogy régi, sárga könyvlapokat ragasztott alapkartonra, majd egy pauszpapírral tompította a mintát. 

Megtetszett az ötlet és én is sárga könyvlapokat ragasztottam egy kartonra, de erre gesso-t kentem, két rétegben, amin épp, hogy csak átütnek a betűk. Már tudtam is, hogy milyen fotókat szeretnék használni. 

Panka november elején szülinapi bulin volt az egyik barátnőjénél és jó kis fotókat lőtt a telefonjával.  Kis színes, fa csipeszekkel színes címkéket csíptettem "hanyagul" a fotók mögé. A színek adták az ötletet, hogy színes festéket folyassak az oldalon. A lányok kint vannak a természetben a fotókon, és elég szeles volt az idő. Erről a pitypang jutott eszembe, amit épp szétfúj a szél. Ezért pitypangot, és kis fantázia virágokat rajzoltam a háttérbe. Egy részét fejből, de a Pinterest a barátom, jó rajzokért nem kell messze menni ;)

A kommentet pausz papírra nyomtattam, majd csíkokra vágtam. Jól mutat, hogy átlátszik a háttér a csíkokon. 

De nem is magyarázok tovább, nézzétek meg a videót, hiszen a folyamat nagy részét felvettem.

Katt a linkre!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér