Slider

Hévíz, Magyarország

Osztályterem díszítés téli díszek - újra

január 15, 2014

Idén újra felhasználtuk a tavalyi díszeinket. Néhány sajnos összenyomódott, így újakat készítettünk. Az óriás papírcsillagok nagyon mutatósak, de nem érdemes elcsomagolni őket újbóli felhasználásra, mert a saját súlyukkal összenyomják egymást.




Készítettem még egy jó adag hópihe füzért damilból és vattapamacsból, de a legjobban az egyik kreatív anyuka ablakdíszei dobták fel a látványt.



Az ajtódíszhez egy mókás képeslap adta az ötletet. Kartonból elkészítettem a figura testét és polár anyaggal vontam be. A háttér szintén karton (egy zuhanykabin csomagolása), amire lila csomagolópapírt  ragasztottam. 26 hópihét vágtam ki muffin papírból. Mindegyiknek más a mintája. Ezekre írtam a gyerkőcök neveit. Kétoldalú ragasztóval rögzítettük az ajtóhoz, és azóta is gyönyörűen tart.





Az i -re a pontot a gyermekeink alkotásai teszik fel, amik idén különösen édesek és nagyon mutatósak lettek.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér