Slider

Lehet, hogy megtanulok varrni???

július 18, 2014

Már egyszer írtam, hogy mennyire lelkesedek a You Tube-ért. Hurrá hurrá, éljen éljen - mondaná a férjem. (Egyszer a rádióban hallotta, amikor egy betelefonáló megnyert valami díjat. - Nem is örül neki?? - kérdezte a műsorvezető, mert a betelefonáló meg se mukkant. - Hurrá hurrá éljen éljen - mondta erre közömbösen.)  Na, ez nálunk már szállóigévé vált.

Szóval, a You Tube -on közzétett videók segítségével tanultam meg horgolni, és most is így tanulgatok varrni, ami régi vágyam már.

Régóta nézegetem a strandtáskákat. Nem találok elég nagyot. Két kisgyerekkel sok cuccal indulunk útnak, törölközők + nagypléd, váltóbugyik, zsepi, nedves törlőkendő, naptej, egy kis ennivaló, innivaló + nasi. A karúszókat se eresztjük le és fújjuk újra minden alkalommal, úszódeszkák és homokozójáték :)....

Véletlenül ráakadtam egy jó kis strandtáska varró oktató videóra. Egyszerű, praktikus, mutatós és volt is itthon anyagom hozzá. Pár éve vettem az Ikeában (biztosan sokaknak ismerős), hogy falvédőt készítsek belőle, ami nem készült el, de most milyen jól jött a strandtáskához!

Uccu neki, megvarrom azt a táskát én magam! Vettem hozzá vatelin közbélést, amitől kicsit merevebb lett a táska fala, valamint hevedert a fülnek.

Itt van a szupi oktató videó és íme a csodás végeredmény.

JÓÓÓÓ nagy lett :D Nagyobbra varrtam, mint a videóban, és ott nem volt, de én varrtam hozzá két nagy belső zsebet is. Az egyetlen amit másképp alakítanék rajta, az hogy a külső oldalzsebeket sokkal mélyebbre alakítanám, de majd a következőét ....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér