Slider

MI - együtt - Scrapbook layout + process video

február 20, 2017








































Itt vagyok egy új oldallal, és videóval. A Scrapfellow februári IGAZ készlete egyszerűen csodálatos lett!! Minden papír, minden hozzávaló csodás lett és vannak kiegészítő termékek is, amiket külön lehet megrendelni.  




Ha nem tudod mit is tartalmaz egy ilyen kit, nézd meg ezt a videót. Felvettem amint bontogatom a kincseket.






Na de most jöjjön az új oldal. Egy szuper technikát mutatok benne, méghozzá azt, hogy hogyan lehet ilyet létrehozni: 





Nem kell hozzá más, mint vízfesték és egy szívószál!


Egy kedves fotót választottam amin anyukám, kislányom és én szerepelünk. Épp anya szülinapját ünnepeltük és szerencsére fotózkodtunk is kicsit!

Vigyázat, az oldal nagyon színes, nagyon csajos, és tele van szívvel, az enyémmel!
Aki nem bírja az ilyesmit az lapozzon tovább.... a többiek remélem élvezni fogják a kis videómat!





Aaanyira szeretnék visszajelzést, hogy tetszik-e a videó és továbbra is szeretnétek-e hasonlókat látni tőlem!!! Tumbs up a videónál vagy egy kis like itt, sokat jelent nekem!




Hello everyone, I would like to share with you my new layout with the wonderful "IGAZ" Scrapfellow Kit klub. I love the colours, the hearts and the there are soo many elements to use! I have a process video as well! I hope you engoy it!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér