Slider

Otthon - scrapbook layout + videó

május 28, 2017




A hónap közepén megjelent az új gyönyörű Scrapfellow kit, aminek a témája "Fészek".
Az első oldalam ITT nem ebben a témában készült, bár a kit elemeit, papírjait használtam hozzá.

A második inspirációs oldalamon azonban az otthon témában alkottam. Egy régi fotót kerestem elő, még 2004. júliusából.
6  hónapos terhes voltam akkor, Panka nőtt a pocakomban és én lelkesen terveztem a kis szobáját. Színes csíkokat és köröket szerkesztettem a számítógépen, amit aztán felrajzoltunk a falra és kifestettünk. Jó volt ez a készülődés és a gyerekek a mai napig szeretik ezt a mintát, és bár már igazán ráférne, nem engedték lefesteni. Most ősszel átalakítunk kicsit, így a falak is átfestésre kerülnek, úgyhogy jókor jön, hogy megörökítettem ezt a szép emléket!. 

Újra a szívószálas technikát használtam, mint a Mi együtt című oldalamnál. Remélem tetszik!

HOGYAN KÉSZÜLT VIDEÓ














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

COPYRIGHT © Anett Gelencsér

COPYRIGHT © Anett Gelencsér